TUESDAY.


Hello tisdag, idag har jag hängt i skolan i princip hela dagen, från 11-17 med diskussion, föreläsning, film och frågestund. Höll fan på att somna och nu har jag ännu en till bok på engelska att läsa tills imorgon. Uhhh mitt huvud gråter. Men det är ändå stor skillnad från gymnasiet, roligare att plugga nu. 
 
Helgen var riktigt bra, jobbade i fredags så det blev en lugn kväll, på lördagen tog jag tag i allt som jag inte hunnit med i veckan, typ packa upp ordentligt (skäms) sen på kvällen blev det tacokväll med mitt kära "stockholmsgäng" innan en liten utgång. Så rolig kväll verkligen. Söndagen var en trött dag men jag gick och röstade med mamma och sedan var det valvaka och plugg som gällde. 
 
Måste bara säga att jag fortfarande trivs så bra med livet och är så chockad?? för det brukar max hålla i sig ett par dagar men nu har det vart såhär i typ två veckor. Mmm mår så bra. 
Random shit that no one really cares about | |
Upp