TJÄNA.

 
 
Hääääj och hej Sverige, är tillbaka i Stockholm efter världens bästa semester. Dock mår jag piss just nu pga jetlagen, vart vaken sen 04 och känner mig febrig, ont i halsen och allmänt mosig i huvudet. Uppdateringen här har vart kass men skyller på inget 3G, att vi gjort så jävla mycket och att jag inte pallat helt enkelt. Ska ta igen det såfort jag har tid! 
 
Var bara att tag i livet direkt när vi kom hem och är numera student på Stockholms universitet vilket känns så jävla kul! Läser bara en kurs så ska fortsätta jobba helger på ZARA och plugga i veckorna. Glad för att båda Norna och Dilan kommit in i Örebro vilket betyder att norrlänningen är liiiite närmare, dock ledsen att Dilan lämnar mig här i Stockholm men what to doooo inte så långt bort. Hade min första föreläsning idag vilket gick bra, känns skönt att komma in i rutiner och älskar hur strukturerat allt är på universitetet. Man får listor på alla böcker och schema för hela terminen, vilka sidor som ska läsas till vilken föreläsning osv. Dock får man ta reda på allt sånt själv (upptäckte jag imorse hehe....) men att den infon finns iallafall är guld. Typ det som var mest kaos på gymnasiet. Imorgon är jag ledig men ska möta upp min seminariegrupp för diskussion, på fredag har jag skola 2h sen ska jag hem till Västerås för helgen! Skönt faktiskt... En massa ordbajs, vi hörs när vi hörs helt enkelt. Puss 
 
Random shit that no one really cares about | |
Upp