HELLO AGAIN //






Är så seg på att uppdatera.... Någon dag förra veckan mötte jag upp Dilan Josefine och Jonathan och åkte till Hagaparken, gick runt där och chillade lite på en brygga. Så himla fint? Älskar att Stockholm har massa fina oupptäckta ställen. Helgen var riktigt bra, åkte till Västerås i fredags efter jobbet vilket tog 3h pga en nedriven kontaktledning vid bålsta(?) men fram kom jag! Mötte Maja och Sara, drack vin, åt spicy och halvt planerade att jag ska med dem och Rebecca till Asien i vinter!! Sen gick vi till Å för en öl, bra kväll! 
 
På lördagen mötte jag Frida för lunch och catchup i typ 3h, så skönt, sen åkte jag med Maria och Jessica tillbaka till Stockholm. Mötte upp de andra och åkte till Sebbe för att fira honom med en massa andra. Så himla rolig kväll verkligen med massa gamla och nya vänner! Vi hade köpt en pinata åt honom som han slog sönder efter 12, aldrig skrattat så mycket, därav hashtagen #piñatseb. Avslutade kvällen här, och söndagen var en riktig dö-dag. 

Jobbade måndagen och sedan flög jag till Skåne från Bromma, tar bara en timme, sjukt smidigt! Kom precis hem därifrån efter 4h på tåget, så härligt att kramas och ses igen och det gjorde ont i hjärtat att åka från min lilla bebis (valpen) men vi ses om 10 dagar igen tack och lov! 
Random shit that no one really cares about | |
Upp