FRIDAY //



Skön morgon på balkongen då solen ÄNTLIGEN återvänt. Frulle och bokläsning, älskar fan att läsa, synd att det känns som man aldrig har tid. Jobbade till 20 sen fick jag för mig att dra ut på en löprunda (whut), har inte tränat på år pga massa bortförklaringar som att mitt gymkort gått ut och jag har vart förkyld, så det var skönt! Så fint nere vid vattnet med solnedgången, Stockholm på sommaren är helt fantastiskt. 
 
"Råkade" shoppa lite på jobbet, en ny favorit som egentligen är ny säsong men gick över på rea idag så såg det som ett tecken :))) Så skönt att ha jobbat 25h igen och haft ett liv, dock börjar tre veckors heltidjobb på måndag... Ska iallafall fira Sebbe i helgen och sedan på snabbvisit till Skåne så det blir kul/mys! Saknar ihjäl mig efter familjen och valpen. Och snaaart 6 veckors semester. KRAM 
Upp