SMASHBOX //

 
Jag hade världens bästa födelsdagshelg, alla vänner samlade i lördags innan vi gick ut vilket var den roligaste utgången någonsin tror jag, lätt topp 3 iallafall! Skrattar alltid så orimligt mycket med dem och lördagen var inget undantag, så lyckligt lottad :') Klyschan nr ett haha men från att för ett år sedan haft ont i magen hela tiden och haft ångest över framtiden till att ha så många fantastiska människor i mitt liv. Fick jättefina presenter, bla denna palett, dregglade över den i Nyc och den är verkligen helt fantastik. Så thank u girls and boys. <3 
 
Nu sitter jag och sliter med min hemtenta som ska in på onsdag och jag känner mig så jävla stressaaaad för den är otrolig dryg. Dryga frågor, dryga böcker, drygt allt. Aja back to school, puss och kram 
Random shit that no one really cares about | |
Upp