NEW YEARS RESUMÈ

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, började plugga på universitetet bland annat. Besökte platser som jag aldrig sett förut. 

Hur har ditt 2014 varit?

Jättebra faktiskt! Svårt att toppa 2013 men inte långt ifrån! 

 
 

Blev du kär i år?

Nej inte kär. 

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?

5-11 maj när vi var i Paris, 8 augusti när vi åkte till LA (och de veckorna vi var där), London resan och alla händelser däremellan. 

Vad är din största framgång 2014?

Att jag klarade alla tentor på universitet typ... Haha, sån ångest över det? Men det gick jättebra. 

Bästa köpet?

Hunden<3 (Okej inte jag som köpte) Men annars måste jag väl säga kameran, min mac och resan till LA. Så dyr men roligaste resan jag vart på någonsin tror jag. 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat... Samma svar varje år *:-)* Annars resor, blev en del! 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja gud, alla mina fina vänner, jobbarkompisar och familjen. Och vovven såklart <3 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Break Free med Ariana eftersom vi lyssnade på den konstant i LA.. Även Dont tell'em och Drunk in love 

Vem har du umgåtts med mest?

Dilan och Norna (okej i LA mest) Sebbe och Jonathan mycket på senaste 

Har du haft ett förhållande under 2014?

Naajj 

Vart reste du under 2014?

London, Paris, LA och New York! Bästa reseåret 

 
 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?

Ja, att ha mina bästa vänner i samma stad. Det suger att vi bor så utspritt även om det blir kvalitet före kvanitet när vi ses men saknar att ha alla nära och kunna ses helt spontant. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var ledig, skrev hemtenta, åt födelsedagsbrunch med familjen och en go middag. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Lite kärlek hade ej skadat, men har ändå haft ett jättebra år :') 

Vem saknade du?

Pappa, som varje år. 

De bästa nya människorna du träffade?

Elsa och Linnea från skolan, två riktiga guldklimpar till tjejer 

 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
 
Var dig själv, lev, skratta, älska, njut av livet! 
Random shit that no one really cares about | |
Upp