12.31.

 
Att man kan känna sån otrolig kärlek för ett litet djur alltså. Helt ofattbart. Ligger i soffan med tusse, tröttaste hunden som finns efter att ha busat hela morgonen. Sov i min famn hela natten med huvudet inne vid min hals, alltså kommer sakna ihjäl mig efter honom. 
 
Tar emot lite att åka till Stockholm idag, den här veckan har gått FÖR fort. Men snart är vi i LA iallafall, har sån jävla ångest över flygresan bara, är sjukt flygrädd och läste igår att de haft problem med deras plan till LA, just med Norweigan också. 
 
Har pratat med jobbet också om hösten, har bestämt mig för att läsa kursen på SU och jobba helger/kvällar så det känns bra. Så blir det förmodligen Asien i februari om det går som jag tänkt. Vi får se helt enkelt. Just nu känns det bäst iallafall, ha så många dörrar öppna som möjligt innan jag bestämmer mig helt! 
Random shit that no one really cares about | |
Upp