WEDNESDAY

Morsning. Onsdag idag, jobbade 10-16 och fick stå i kassan för första gången själv hehe men det var kul. Kom in en kille som var så jävla snygg, sen när han skulle betala visade det sig att han var svensk *dog ännu mer*. På tal om det är det så otroligt många svenskar i denna stad. När jag slutat mötte jag Emily, köpte soppa som jag sitter och äter nu. Mmmm tomatsoppa<3 så ruttet väder, kallt och blåsigt, fattas bara snö så kan man kalla det vinter. 
 
Ibland när man är här blir det ju lite fel i kommunikationen eftersom en del saker inte heter samma som man tror, eller det faktum att de använder am/pm. Det fick jag uppleva jag idag när jag såg mitt schema, torsdag 05.30-10.30 "a men förhelvete ska jag börja 05.30 på morgonen?? Butiken öppnar ju inte förrän 09.00" tänkte jag tills jag insåg att de menade 05.30 pm = 17.30. Hehhhehhee. Imorgon har jag iallafall sovmorgon, gött 
 
We lived in London for a while | |
Upp