NEW YEARS // TOMORROW

Det är 30 december. Näst sista dagen på detta år. Imorgon är det nyårsafton, ska supa skallen i bitar;P Skämt å sido. Ska fira hemma hos Häll till och börja med sen ska vi vidare (jag har ingen aning om vart men de andra har koll) SKA BLI SÅ KUL ÄR SÅ TAGGAD. Har typ inte umgåts med vänner ordentligt på för länge, jobbet tar upp all tid/ork. Sedan att vi inte ens befinner oss i samma stad är en annan femma.....
 
Detta år då. Tänkte göra en sån där *töntig lista* men i år känns det mer relevant än någonsin. Har haft det bästa året någonsin, okej 2012 var inte så dåligt det heller, men eftersom jag hängde 7 av 12 månader i London detta år så tar det nog priset för bästa år hittills. Hade the time of my life därborta och saknar det varje dag. Det var första gången jag upplevde riktig lycka, okej låter superklychigt men det är faktiskt sant. Förstod vad folk menade med att vara lycklig för det var så det kändes. Gud orkar inte med mig själv som skriver det ens. Men på riktigt. Trivdes med ALLT. Boende, vänner, jobb, staden, allt vi gjorde. Gud, vad gjorde vi inte. Älskade älskade London. Och älskade älskade vänner. Har träffat SÅ många härliga människor, från Sverige och alla världens hörn, som jag aldrig träffat om jag inte åkt.
 
Fått så mycket perspektiv på saker. Kommit Dilan och Emily (och många andra) så nära vilket jag aldrig kunnat trott. Vi kände ju varann innan men det var dem 2 jag kände minst av alla när vi åkte, var på riktigt lite orolig när de andra tjejerna skulle flytta hem men oj vad jag inte hade behövt oroa mig. Att man kan komma någon/några så nära alltså, fått helt annan syn på dem som människor och oj vad jag älskar dom. :') Vi upplevde så mycket tillsammans därborta, såg sidor vi inte sett, man ser verkligen ALLT när man bor tillsammans med någon. Men fyfan vad roligt vi hade. Har nog aldrig skrattat så mycket. Livet när det är som bäst. Att jag träffade och flyttade in/delade säng och rum med en typ främlig?? HAHA men oj vad härlig hon var och oj vad nära vi kom varann. En vän för livet!
 
Nu sitter jag och taggar inför imorgon. GAH. Detta år var riktigt, riktigt bra. Bjöd på så mycket mer än jag någonsin kunnat föreställa mig. Är ändå stolt över mig själv att jag gjorde det, tog steget och bara flyttade. För även om jag har upplevt så jävla mycket, är mycket tack vare mig själv. Jag har alltid drömt om att resa och göra grejer, men det har liksom stannat vid en dröm. Trodde aldrig att jag faktiskt skulle göra något. MEN så fel man kan ha. Vi får se vad 2014 har att bjuda på, det som är planerat än så länge är riktigt bra. Men man vet aldrig.
Random shit that no one really cares about | |
Upp