Sista dagen på 2012

Orkar inte skriva, har typ inte tid heller, jobbar i princip varje dag. En ledig dag förra veckan men har 3 lediga veckor framför mig nu om jag inte får tider på IKEA, hoppas annars är jag körd när februarilönen kommer:) Nyårsafton imorgon och har väl inte så mycket att säga om det egentligen.
 
2012 har vart ett riktigt bra år, ett speciellt år. Hänt mycket och många härliga stunder faktiskt. Är peppad inför 2013 och framtiden över huvud taget, lite rädd men samtidigt den där känslan av att man kan göra i princip vad som helst. Inget är omöjligt och YOLO liksom. Lite så känner jag just nu iallafall.

Ska spendera nyår med (nästan) alla mina närmaste och det känns så jävla bra, ska hem till Svante med massa härligt folk så det blir nog braaaaaaaaaaaa. Har typ inget vettigt att dela med mig av så, godnatt!
 
| |
Upp