SATURDAY.

Bild från förra helgen när vi var ute, love them ladies! 
 
Heeeeelg!!!! Så himla efterlängtad, ledig helg!!!! Senaste veckorna har jag ej levt... Skrev klart min hemtenta vilket betyder att jag är klar med skolan, iallafall för nu. Så det är workmode som gäller från och med nu! Tro mig jag älskar verkligen mitt jobb, eller correction - jag älskar mina jobbarkompisar. Och de gör att det blir lättare att gå till jobbet. Men 8 dagars heltidsjobb från morgon till kväll gör jag gärna ej om. Komma hem till en mörk, tom lägenhet, äta middag själv och gå och lägga sig. Sen gå upp, äta frukost och gå till jobbet. En vecka i streck. Nä fan. 
 
MEN nu har jag en ledig helg vilket är så himla skönt. Och på måndag kommer mina päron hem från sin resa (ugh vill ej veta hur bruna de kommer vara....) och vovven kommer hem igen<3 Saknar dem. Nu: egentid med spotify, bloggar och sen frukost. Snart: systemet och tåget mot Västerås. Ikväll: inflyttningsfest hos Sajbe. Längtat så efter att träffat alla kära vänner, jag hatar att vi bor i olika städer. Senast vi sågs var i november(?!) så det är på tiden. Puss och kram 
Random shit that no one really cares about | |
Upp