LE WEEKEND.

Varför är de enda bilderna jag har från helgen, bilder på mat? Food is life, life is food osv. 
 
I fredags var jag först ute och åt en late birthday dinner med mina föräldrar på ett italienskt ställe här i närheten. Åt italiensk förrätt med pruschetto och parma, mozarella och tomater, kött till huvudrätt och chokladbakelse till efterrätt. Dog verkligen matdöden. Efter det åkte jag hem till Linnea, snabbstopp på Roslagsgatan och sedan vidare mot Stureplan. Är ju verkligen inget fan av det stället, vi gick till Sturehof och Obaren men det var faktiskt kul! Allt blir bra med rätt sällskap.

På lördagen packade vi x antal flyttkartonger så det känns jätteskönt, mest möbler kvar i lägenheten nu. Tog en PN och dusch sen mötte jag upp några tjejer från jobbet för att äta middag på Yessis brors restaurang. Dog väl matdöden den kvällen också. Åt klassisk peruansk förrätt och sedan oxfile och rödvin på det. Så kul att umgås utanför jobbet och prata annat än bara just jobb. Goa tjejer hela högen <3 När de gick ut åkte jag hem till Jonathan på förfest med gänget och när de gick ut åkte jag hem och sov. Aldrig älskat min säng så mycket. Söndagen var det bara att jobba men det gick bra, rätt lugnt i butiken. Och så vips var det måndag igen! 
Random shit that no one really cares about | |
Upp