HIGH ON LIFE.

 
High on life! Är precis vad jag är just nu. Skolan går bra, det är rätt mycket att läsa, mycket frågor, mycket nytt men älskar det ändå. Så jävla skönt att få igång hjärnan som har sovit konstant sen studenten. Och världens största plus är att jag träffat så härliga människor, bara några få dagar och vi har redan klickat som fan vilket är det bästa. Igår hade vi "kick off"/inspark/nollning vad man nu vill kalla det med lite lära-känna-lekar innan vi gick till Bojan som är Samhällsvetenskapliga huset, drack öl och vin och pratade framtid och politik och livet. Så många vettiga och härliga människor i min klass/kurs, blir helt lycklig när jag tänker på det. Jag som var så jävla nojig och orolig över hösten och vad jag skulle göra med mitt liv och om jag skulle känna mig helt ensam här i Stockholm men inte behövde jag oroa mig för det. Efter regn kommer alltid solsken.
 
Nuuuu ska jag iväg till jobbet strax, har ledig helg och imorgon ska jag få hänga med saknade vänner igen!!! ++++ på livet just nu. (saknar dock min vovvsing som lämnat mig för en vecka i Skåne, så tomt) KRAM 
Random shit that no one really cares about | |
Upp