ÖREBRUUUUUH.

 
Alla dessa kassa mobilbilder (L) 
I fredags efter föreläsningen hoppade jag på tåget mot Örebro, 2h senare var jag framme hos Dilan och Norna och någon timme senare gick vi till Sanny för hennes och Macus inflyttningfest! Sååå fin lägenhet. Beerpong turnering och allsång och tillsist Kåren innan nattkäk och Max, efterfest i 2 min och livsfarlig bilresa hem. Hade så himla kul med vänner jag inte träffat på alldeles för länge och massa nya ansikten. 
 
Vaknade trötta men glada för det var sol, så vi tog oss ner till stan för lite shopping och "sightseeing" innan vi åkte hem och gjorde hemmagjord pizza. Bakismat när den är som bäst. Velade länge om vi skulle gå ut eller ej, efter lite ring of fire var vi redo så det blev tvådagars på Strömpis. Hade kul men fyfan vad trött och sliten jag var igår alltså, pallar ej köra tvådagars längre. Men tack alla bästisar och goa vänner för en awesome helg. 
 
Random shit that no one really cares about | |
Upp