NYC / 3

Dag 3, alltså lördag, började jag och Axel med frukost runt hörnet från hotellet. 
 
Beställde en omelett (enorm), juice och kaffe som vanligt. 
 
Tog en kaffe i lobbyn och utnyttjade internet medans Axel fixade något på rummet. 
 
Pga ösregn fick vi hoppa dagens planer och vandra mot Bloomingdales. Största julavdelningen jag sett (norna du hade älskat det), köpte lite julklappar och fina julkulor att hänga i granen.  
 
Lunchdags och jag hade Chipotle på min måste-äta-eller-göra-lista så där hamnade vi. 
 
Sen gick vi tillbaka till hotellet, duschade, gjorde oss i ordning och vandrade mot Carnegie Hall. 
 
Så himla rutten byggnad utifrån men SÅ fin på insidan? Man fick inte fota egentligen därav världens sämsta bilder. Såfort någon tog upp en kamera/iPhone kom en vakt och ba "hörru vad gör du? Jag ser dig" 
 
Mamma och hennes kör skulle nämligen göra ett preformance, på Broadway. Hur fett? 
 
Efter showen (som var grym) blev det middag på en italiensk liten restaurang runt hörnet med pasta med musslor i vitvinssås som var amazeballs. 
 
Travel. | |
Upp