//

Idag är det studenternas dag och jag kan inte fatta att det var TVÅ år sedan vi tog? Känns som igår men ändå som hundra år sedan. Verkligen världens lyckligaste dag, från början till slut, så jag hoppas alla studenter får en fantastisk dag! Deppar pga måste jobba i Stockholm så missar allt meeen jag har semester nästa vecka iallafall!
 
Igår iallafall åkte vi upp till Dalarna för att kika på hundvalp, alltså mitt hjärta smälte. Två små bruna och en svart/brun men den var redan bortlovad så vi skulle välja vilken av de bruna vi ville ha. HELT OMÖJLIGT? Så fina och gosiga båda två, ville gosa och bitas hela tiden och så söta så det finns inte ord. Men vi bestämde oss iallafall för den ena, gräddhakan kallades han för han hade en lite ljus fläck under hakan. Så mamma och Axel ska åka upp dagen innan midsommarafton och hämta den och då ska det gosas kan jag lova!!!! Nej men. Två års övertalan av Axel tog det :') Nu så. 
Upp