-

Önskar någon kunde bestämma åt mig vad jag ska göra med mitt liv..... Velar fram och tillbaka hela tiden, om jag ska jobba och resa eller börja plugga nu till hösten. Finns så många fördelar och även nackdelar med båda valen, gjorde en lista men blev fan inte klokare..... Det kliar i kroppen och jag vill verkligen göra något nytt, därför tar de emot så mycket att ställa in sig på jobb hela hösten. Å andra sidan är jag _inte_ sugen på en vinter i Sverige... Tanken av att dra till värmen efter nyår är så himla lockande. Önskar att jag kunde plugga ena hösten och resa nästa vår men man kan inte få allt. Hålla ut fyra månader på jobbet eller plugga?? Brukar lita på min magkänsla för den har oftast rätt men nu är den fan världens sämsta vägvisare.. Alla dessa beslut alltså. 
Random shit that no one really cares about | |
Upp