ABOUT // LE WEEKEND

Massa blandade bilder från mobilen och Dilans kamera
 
Hade verkligen en superbra helg, jobbade i lördags sen gick jag direkt till tåget och åkte hem till Västerås, och sedan direkt hem till Sabat för att fira henne. Åt så jävla god mat (i mängder) och hennes syster hade gjort världens finaste tårta? Dör. Sen drack vi vin och dansade och skrattade och pratade en massa innan vi tog en taxi ner till stan, så himla varmt och skönt ute!! Älskar att sitta ute på sommarkvällar. Var på Å i typ fem minuter sen beställde vi årets största öl på pitchers(?) innan vi köpte mat och promenerade hem. Sov hos Sabat med Dilan och på söndagen blev det solhäng och spicy innan jag tog tåget hem för att hänga lite med mina kära mor på morsdag. Ett så härligt dygn i Västerås och jag är så glad att jag kommit alla dessa näramare på senaste tiden, guld värda allihopa <3 
Upp