Best // of the best

Söndagen innan jag åkte hem hade jag ett litet leaving-party för mina arbetskollegor, även om vi inte var många ooch jag inte hann säga hejdå till en del på jobbet så kom ändå de som betytt mest och som jag kommit närmast. Gladast över att min gamla chef (och crush) kom dit. Hehe. Men helvete vad tugnt det var att säga hejdå alltså. Snällaste, härligaste, givmildaste, omtänksammaste männskorna jag träffat. När vi kramades hejdå för sista gången ville jag gråta.
 
Att jobba på Zara har inte vart kul alla gånger, har tappat räkningen över gånger som jag velat sluta och förbannat detta ställe. Men en sak är säker: jag är så jävla glad att jag jobbade där pga fick möjlighet att träffa alla dessa. Hade inte träffat, bott med och lärt känna Norna om jag inte jobbat där. Eller någon annan av alla härliga cashiers. Bara dem jag kommer sakna. Och personalrabatten då hehe. Gjorde helt klart min Londonvistelse lite bättre.
 
We lived in London for a while | |
Upp