DEAD GIRL WALKING

Innan den sista middagen
 
Är tillbaka på svensk mark och just nu känns det som jag aldrig åkte? Men så ser jag min arm i ögonvrån och påminns om att den är några nyanser brunare än vad man vanligtvis är vid den här tidpunkten på året och ba "juste" :') Världens bästa semester verkligen. Både storstad och lugnt, lagom äventyrligt och massa mys med familjen. <3  
 
Landade igår morse, åkte direkt hem och drack en kopp te innan jag totaldäckade i sängen och sov till halv fyra på eftermiddagen.  Hur smart det var vet jag inte men det fanns ingen chans på jorden att hålla sig vaken efter fyra flyg och 30h resande utan sömn. 
 
Resan gick bra i alla fall förutom ca 30 min på sista flighten över atlanten då det skakade som in i helvete. Jag skulle inte säga att jag är flygrädd så länge det flyter på liksom, men när det börjar skaka och guppa och man hör piloten säga "fasten your seatbelts" och "flight attendents please take your seats" börjar man fan nojja. Så jag satt där och typ hyperventilerade/grät/mosade mammas arm tills det var över.
 
Har förövrigt jet-lagen från helvetet??? Imorse vaknade jag kl 5 *:-)* och kunde inte somna om så gick upp och åt frukost och glodde på nyhetsmorgon. Halv 7 när jag tänkte försöka sova kom byggsnubbarna som lägger om taket och började hamra. Så jag har setat här och glott, sökt jobb och så. Men jag känner tröttheten i huvudet så ska nog försöka sova en timme eller två. HELLLLL vad det är svårt att ställa om alltså.
 
Random shit that no one really cares about | |
Upp