40 / DAY / DREAM

Hej kompisar. (enligt statistiken är det bara 20 pers MEN jag skriver faktiskt mest för min egen skull). Jag sitter i en tom lägenhet - aa jag är i chocktillstånd - för alla mina roommates är ute på äventyr/jobb/. Faktiskt riktigt skönt att ha lite egentid, dunka musik ashögt (kan jag väl i vanliga fall med men vi har lite olika syn på det där med vad bra musik är hehe). 
 
Idag är min trejde och sista lediga dag och nu väntar fyra jobbdagar. Vandrade till Hammersmith med plånboken i högsta hugg och tänkte att jag skulle unna mig något fint nu när lönen väl hade kommit och jag har levt _apfattigt_ senaste veckorna. Men, kanske lika bra, jag hittade ingenting. I N G E N T I N G. Köpte bara mat. Och schampo. Väl spenderade kronor fan. Eller pund. 
 
Annars då. Var på Indieklubb och lyssnade på band, det var kul. Har sprungit lite vid Themsen (okej en gång) men fick träningsvärk. Haha så jävla otränad. En vecka till Malvina kommer hit och våldgästar och två till Lovisa kommer. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 
 
Men ja, jag kanske ska komma till det jag hade i huvudet när jag började skriva. Detta. Fantastiska. Min kära vän och roommate har nämligen också en blogg (tillsammans med sin syster) och hon skrev detta otroligt fyndiga, mitt-i-prick-inlägg. Skrattade högt. LÄS HÄR. 
 
 
We lived in London for a while | |
Upp