Tjena

 
Har jobbat 6 av 7 dagar men idag var jag äntligen ledig. Sov ut ordenligt och gick inte upp ur sängen förrän 1, åt en fet frukost och städade typ hela lägenheten. Hatar när man jobbar hela tiden så när man kommer hem vill man bara äta och sen sova. Sen är det samma visa dagen efter. Drog och gymmade och handlade, kom hem och lagade mat och ska chilla med en film. Så jävla skönt med egentid ibland, bara vara för sig själv och fixa saker man måste. Herregud låter som en singeltjej 30+ men meeeeeeeeen är väl en del av att växa upp antar jag? Räknas ju fan som vuxen nu för tiden även om jag fortfarande känner mig som ett barn. Imorgon jobb till 15 (älskar kortpass<3) sen blir det trerättersmiddag hos L med alla tjejer. Alla mina små kycklingar samlade äntligen, förutom en som valde att dra till Götet med sin pojkvän istället....., skämt å sido, älskar mina tjejer och har saknat dom. Nu: film! 
| |
Upp