It's snowing

 
FÖRSTA SNÖN KOM IDAG

jag förfrös på jobbet, alltså förfrös. Kunde inte röra mina fingrar, så vidrigt kallt att stå där i DTluckan och ba *hej hej åh du ska betala med kort vad kul, det tar bara fem minuter och allt jag vill göra är att stänga den här luckan så jag slipper stå emot dessa orkanvindar blandat med snö men men ta god tid på dig du*

Usch är inte redo för vintern ALLS, har inte ens en vinterjacka. Vill ha massa mysiga tröjor och bara myyyysaaa. Mysa är bäst.

Idag var dock första gången på väldigt länge jag tyckte det var KUL att jobba. Det händer ca aldrig och det var så jävla skönt att för en gångs skull inte kika på klockan var femte minut. Sköna arbetskamrater gör jobbet så mycket lättare, skrattade flera gånger idag åt knäppa men härliga medarbetare. Då blir man glad vilket lätt smittar av sig på gästerna. Win win situation!

Ska äta lite mat nu sen sova som en stock, fullspäckad dag imorgon: stan, träna, jobba, utgång. Puss och kram
| |
Upp